tirsdag den 2. september 2008

eKalender & e-Boks


Jeg fik uden problemer registret mig på eKalender og efter lidt ventetid blev min arbejdskalender synkroniseret med eKalender. Så nu har jeg mulighed for at lave mødeaftaler med bl.a. Henrik Saxtorph fra Undervisningsministeriet :-). Jeg har også modtaget mødeindkaldelser fra adskillige af mine kolleger - både dem der fik smadret deres outlook (da de synkroniserede med deres kalender) og dem der ikke gjorde:-(. Alt i alt kan man godt fornemme at det er en betaversion og det er da rigtig ærgerligt, at det gav så store problemer på Vordingborg Bibliotekerne, at vi måtte stoppe med at lege med eKalenderen.

E-Boks anvender jeg allerede til bankkorrespondancer, men nu har jeg fået en pinkode, den skal jeg nok få brug for.

1 kommentar:

Eva Sommer-Madsen sagde ...

Det er godt nok nogle dejlige billeder du har fra sidste 23-ting komsammen i foråret,- hvor "Egenes knoppes" - dejlig sang forøvrigt!