torsdag den 9. oktober 2008

Er det så slut nu?

Jeg glæder mig til den 23. oktober, så møder jeg måske både Bibbylling, Rotteplage, 23 terriere og Strikkesøster! 23 ting-syd har på alle måder været stort: stort projekt, stort arbejde, stor viden og meget, meget stor opbakning. Jeg er meget stolt over, at så mange af mine kolleger i Vordingborg er nået så langt. Jeg synes, at vi har haft det hyggeligt og sjovt og vi har været gode til at spørge om hjælp og hjælpe hinanden. Vi lagde meget ambitiøst ud i Vordingborg, med ugentlig kåring af blog og kommentar og afholdelse af midtvejsfest. Jeg synes faktisk, at det er lykkedes os, at holde gryden i kog. Vi har holdt niveauet - takket være mine gode kolleger Dorte og Birte.
Jeg tror, at vi alle har lært utroligt meget og Sigrid og Pernille skal have mange roser for deres store arbejde, det har været nogle flotte og gennemarbejdede opgaver.
Hvis jeg skal fremhæve enkelte opgaver, må det være:
  • At oprette og arbejde med en blog. Det kan bruges i mange sammenhænge såvel på arbejdet som i privatlivet.
  • At lege med Flickr og picasa.
  • At registrere mine læste bøger i LibraryThing, hvis det kniber med at huske dem fra hinanden.
Nu tror jeg vi skal holde en pause og så overveje, om ikke vi skal give vores brugere mulighed for at lære nogle af disse spændende web 2.0 teknologier. Så kan vi jo bagefter kaste os over 23 ting+.

Ingen kommentarer: